Firma Google wygrała przed National Arbitration Forum (NAF) sprawę dotyczącą domeny gmaill.com.
Google złożyła wniosek w sprawie domeny gmaill.com w listopadzie. Firma przekonywała, że właściciel nazwy narusza jej prawa do znaku handlowego „gmail”. (usługa pocztowa Google) Podobieństwo nazw jest oczywiste; panel NAF orzekł jednak dodatkowo, że właściciel gmaill.com zarejestrował i wykorzystywał domenę w złej wierze.
Przede wszystkim sporna domena jest identyczna ze znakiem handlowym strony skarżącej (…) Dodatkowo strona internetowa, do której prowadzi sporna domena jest bardzo podobna do strony, do której prowadzi domena strony skarżącej – czytamy w wyroku.
Panel NAF nakazał przekazanie domeny w ręce Google.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.