I-Play (firma działająca wcześniej pod komercyjną nazwą Digital Bridges) to jeden ze światowych liderów w segmencie mobilnej rozrywki oraz partner Electronic Arts. I-play tworzy własne gry na telefony komórkowe, a także współpracuje z wieloma dostawcami mobilnego contentu oraz kanałami dystrybucji, oferując swoje produkty użytkownikom na całym świecie.
Dzięki nawiązaniu współpracy do portfolio NITRO trafiły takie tytuły jak Colin McRae Rally 2005, 2Fast 2Furious czy Maria Sharapova Tennis. Kinomani na pewno zainteresują się mobilnymi wersjami kultowych filmów Robocop czy Pluton, a wielbiciele kreskówek będą mogli spróbować swych sił w grze wcielając się Różową Panterę.
'Zdajemy sobie sprawę z tego, że użytkownicy gier mobilnych stanowią zróżnicowaną grupę. Mając to na względzie staramy się oferować naszym klientom różnorodne kategorie gier – od czołowych tytułów sportowych, przez gry zręcznościowe i strategiczne po gry akcji. Także w przypadku najnowszych gier I-play każdy znajdzie dla siebie coś, co odpowiada jego
upodobaniom.’ – zauważa Agnieszka Sokołowska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju NITRO.
W ciągu ostatnich trzech lat rynek mobilnej rozrywki zyskał znaczną dojrzałość. Dziś kultowy 'Wąż’ odszedł już do lamusa. Na ekranach telefonów komórkowych dominują hity znane z konsol i pecetów, które dzięki postępowi technologicznemu niewiele ustępują pod względem jakości swoim komputerowym pierwowzorom.
Według prognoz analityków na 2005 rok przychody z tytułu sprzedaży gier w Centralnej i Środkowej Europie mają wynieść 93 mln euro, podczas gdy wartość rynku mobilnej rozrywki w Europie Zachodniej szacowana jest na 333 mln euro.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.