Spółka BOC Gazy zakończyła wdrożenie TETA_Personel. Projekt został zrealizowany w ciągu trzech miesięcy – w terminie przewidzianym harmonogramem. Wykorzystano w nim architekturę trójwarstwową, która zapewnia sprawną obsługę przez użytkowników w rozproszonej strukturze terytorialnej. Z aplikacją pracuje obecnie sześć oddziałów firmy, a docelowo również jedenaście centrów dystrybucyjnych. Klient zakupił także ePersonel, dodatkowe narzędzie intranetowe, które zapewnia pracownikom organizacji samodzielny dostęp do podstawowych informacji zawartych w bazie danych kadrowo-płacowych.
Od samego początku prac dla klienta bardzo ważne były funkcje zarządzania personelem, które obejmują prowadzenie bazy ofert pracy, zarządzanie szkoleniami, ocenę okresową pracowników i planowanie ścieżek kariery. „Wdrożenie tego modułu to de facto wyposażenie klienta w elastyczne narzędzia i wyjaśnienie mu zasad korzystania z nich. On decyduje o sposobie ich zastosowania. Obecnie spółka BOC Gazy przygotowuje schemat procesów HR, które będzie realizowała przy pomocy aplikacji TETY.” – wyjaśnia Magdalena Jędrzejewska, Menedżer ds. Realizacji Kontraktów w TETA S.A.
Decyzja o wymianie posiadanego oprogramowania kadrowo-płacowego zapadła w 1999 roku. Spółka BOC Gazy wybrała wówczas dostawcę i rozpoczęła wdrożenie aplikacji płacowej Oracle HR. Po dwóch latach prace zostały wstrzymane i kiedy w październiku 2001 roku otrzymała ofertę TETY, zdecydowała się z niej skorzystać.
Początkowo użytkownicy podchodzili do systemu z pewną rezerwą, nie do końca wierząc, że założony harmonogram może zostać zrealizowany. Jednak, jak mówi Marek Tynenski, Dyrektor Działu IM, „obawy topniały wraz z upływem czasu. Jeśli prace przebiegają sprawnie, nie trzeba po kilka razy testować tych samych elementów systemu i szybko przechodzimy do kolejnych etapów, to naturalne jest, że wśród użytkowników przeważają pozytywne nastroje.”
Szefowie obu zespołów zgodnie twierdzą, że wdrożenie było przeprowadzone wzorowo, w dużej mierze dzięki sprawnej współpracy pomiędzy zespołami. Istotna była tu świadomość, że powodzenie zależy od wysiłków obu stron.
By poprawić jakość i szybkość pracy z aplikacją zastosowano w niej trójwarstwową architekturę i technologię Citrix MetaFrame. Stacje robocze łączą się z serwerem aplikacji i za jego pośrednictwem wykonują operacje na serwerze bazy danych.
http://www.boc.com.pl
http://www.teta.com.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.