Liczba klientów Banku BPH korzystających z Systemu Internetowego Sez@m przekroczyła 400 tysięcy.
W tej liczbie 325 tysięcy stanowią Klienci indywidualni, pozostałe konta należą do Klientów biznesowych. Oznacza to, że 1/4 Klientów indywidualnych i prawie 40 proc. firm – Klientów Banku korzysta z elektronicznego kanału dostępu do swoich rachunków. Na szczególną uwagę zasługuje wysoki procentowy udział firm korzystających z bankowości internetowej Banku BPH.
Dzięki kampanii marketingowej w ostatnich dwóch miesiącach Bank odnotował najwyższą w swojej historii dynamikę sprzedaży – od 1 czerwca br. SBI Sez@m zyskał ponad 40 tysięcy nowych użytkowników.
W lipcu br poprzez System Internetowy Sez@m zostało wykonanych ponad 1,9 mln przelewów, z czego ponad 45 proc. zrealizowali Klienci biznesowi.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.