Serwis MySpace przedstawił swój pomysł na telewizję. Chce zaoferować podobny pakiet programów, które można znaleźć w sieciach kablowych, dodając do tego elementy interaktywne. Czy tak będzie wyglądać telewizja przyszłości?
Od dawna pojawiają się zapowiedzi realnych, internetowych alternatyw dla telewizyjnych sieci kablowych. Jednak to nie firmy Apple czy Google zapowiadają przełom w tej sprawie – na taki krok decyduje się serwis MySpace. Jego nowi właściciele, Specific Media, przy współpracy Justina Timberlake’a chcą sprawić by projekt znów powrócił do czołówki najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć internetowych.
Do realizacji planów MySpace TV droga jednak daleka. Szef Specific Media, Tim Vanderhook, powiedział podczas targów CES, że prowadzi rozmowy z telewizyjnymi nadawcami, których udziału potrzebuje do uruchomienia usługi. Nie chciał jednak zdradzić szczegółów.
MySpace TV koncentrować ma się w pierwszej kolejności na programach muzycznych. Ma zaoferować jednocześnie bibliotekę 100 tys. wideoklipów i 42 mln piosenek. Wraz z rozwojem oferty nadawców pojawiać mają się kolejne opcje interaktywne: możliwość prowadzenia czatu, zapraszania wirtualnych znajomych do wspólnego oglądania itp. Pojawić ma się również specjalna aplikacja dla smartfonów i tabletów.
Uruchomienie projektu zapowiedziano na pierwszą połowę roku. Ceny i zasięg usługi nie zostały ujawnione.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.