Grupa o2 13 stycznia zrealizowała zakup 30 proc. akcji należących do agencji Socializer za kwotę 6,8 mln złotych.
Dokonując swojej transakcji zakupowej, grupa o2 wniosła Brand Karmę, tj. agencję social mediową, która działała w jej strukturach od 2009 roku. Brand Karma świadczy tożsame usługi do asortymentu oferowanego przez agencję Socializer. W wyniku zakupu przez grupę o2 akcji Socializer dojdzie do połączenia spółki z Brand Karmą. Za kilka dni ma nastąpić debiut Socializer na alternatywnym rynku giełdowym NewConnect. Kierującym zespołem połączonych agencji social mediowych będzie Łukasz Misiukanis.
Prezes zarządu Socializer powiedział, że decyzja o strategicznym partnerstwie z grupą o2 została podjęta z uwagi na ugruntowaną pozycję spółki na rynku reklamowym. Dzięki temu Socializer w krótkim czasie ma powiększyć uzyskiwane przychody, nawet już w pierwszym półroczu 2012 roku. Skala działania spółki Socializer ma zostać zwiększona dzięki wykorzystaniu potencjału agencji social media Brand Karma, działającej dotychczas w strukturach Grupy o2.
Agencja Socializer, w którą dziś inwestuje grupa o2, istnieje na polskim rynku od półtora roku. Od początku swojej działalności firma zdobywa klientów, do których zalicza się Microsoft, BZ WBK, Polsat, Puma, Samsung, Fox Polska, Monolit, Polpharma, Jutrzenka Colian, Holiday Check, Grecos Holiday czy Exim Tours.
Grupa o2 jest znaną spółką technologiczną. W jej skład wchodzi m.in. wydawca portalu o2.pl, o2 sp. z o.o., wydawca serwisu plotkarskiego Pudelek, a także wydawca Wrzuty.pl, czyli spółka F4F. Na grupę o2 składa się wiele serwisów tematycznych, społecznościowych i ogłoszeniowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.