Największy polski portal wprowadza OnetKontekst: system umożliwiający wyświetlanie reklam internetowych na serwisach www zewnętrznych w stosunku do Onet.pl. Portal oferuje niezależnym witrynom internetowym udział w zyskach dzięki wyświetlaniu boksów reklamowych.
Chcemy, poprzez OnetKontekst, otworzyć nowe, szersze perspektywy dla współpracy z sieciami reklamowymi oraz zewnętrznymi serwisami kontentowymi. Idea projektu jest prosta: nie tracić własnego czasu na szukanie reklamodawców – zrobimy to za naszych partnerów. Wystarczy podjęcie odpowiedniej decyzji; bez jakichkolwiek kosztów znajdziemy odpowiednie reklamy dla przyłączonego do OnetKontekst serwisu stwierdził Rafał Marek, kierownik projektu.
Oferowany model współpracy jest przejrzysty: już przy zgłoszeniu akcesu, klient od razu poznaje swój udział w spodziewanych zyskach; każdego partnera traktuje się indywidualnie: może na bieżąco monitorować m.in. wysokość przychodów, ilość wyświetleń reklam oraz kliknięć. Właściciel strony, który zgłosił akces do systemu, sam decyduje o miejscu, kolorystyce i wielkości wyświetlanych reklam.
Partnerzy samodzielnie dokonują wyboru słów kluczowych opisujących zawartość przyłączanego serwisu WWW, co ma istotny wpływ na zwiększenie efektywności przekazu, głównie poprzez to, że na stronie wyświetlają się reklamy ściśle z nimi związane. Jeżeli w serwisie poruszane są różnorodne tematy, można wpisać adresy WWW poszczególnych podstron.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.