Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna od początku września br. kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.
Kampania reklamowa (ATL) pod hasłem ’Idea łączy się z Orange’ rozpocznie się w pełni od 1.09.2005 r. i będzie prezentowana w głównych mediach w najbliższych tygodniach w całej Polsce.
Kampania ma na celu poinformowanie Klientów sieci Idea oraz opinii publicznej o zmianie marki sieci Idea na Orange. W kwietniu br. PTK Centertel poinformował o podjęciu decyzji dotyczącej zmiany marki sieci Idea na Orange.
Media wykorzystywane w kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski to: główne ogólnopolskie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów (’więcej innowacji’, 'większy zasięg’).
Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28.04.1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.
Polska Telefonia Komórkowa Centertel jest operatorem cyfrowej sieci telefonii komórkowej GSM900/1800 IDEA z ponad 8,6 mln użytkowników (30.06.2005 r.), posiadając ok. 1/3 udziałów rynkowych oraz drugą pozycję na polskim rynku telefonii mobilnej. PTK Centertel świadczy usługi operatorskie na terenie całego kraju oferując wiele najnowocześniejszych usług mobilnych, wykorzystując technologie GSM, GPRS, EDGE, W-LAN. Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o. powstała w grudniu 1991 r. jako pierwszy w Polsce operator komórkowy w systemie NMT450i (sieć została uruchomiona 18.06.1992 r.). 1.03.1998 r. PTK Centertel uruchomiła sieć Idea Centertel (GSM 1800), która od 1.03.2000 r. (po uzyskaniu koncesji GSM 900) jest siecią dwuzakresową GSM 900/1800 pod nazwą handlową Idea. W grudniu 2000 r. PTK Centertel uzyskała koncesje UMTS, dzięki której uruchomienie usług 3G planowane jest w drugiej połowie 2005 r. Udziałowcami PTK Centertel są: Telekomunikacja Polska S.A. (66 proc. udziałów) oraz France Telecom (34 proc. udziałów).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.