Podstawowe treści dostępne na stronie zaprezentowano w maksymalnie uproszczony sposób. Wzbogacono je jednak ponad dwudziestoma sekwencjami filmowymi.
W realizację projektu zaangażowano profesjonalną ekipę filmową. Zdjęcia powstawały w studiu nagrań Telewizji Polskiej w Krakowie. Nigdy wcześniej nie powstała strona, na której tak istotną rolę odgrywałaby wysokiej klasy gra aktorska. W realizacji udział wzięła między innymi Weronika Książkiewicz, aktorka znana z seriali takich jak Plebania, Glina czy Samo Życie oraz z roli w pełnometrażowej produkcji 'Karol, człowiek, który został papieżem’.
Główni bohaterowie strony to Maja i Łukasz. Zamieszkują wirtualną rzeczywistość serwisu internetowego jesienno-zimowej kolekcji Big Star. Powołano ich do życia, by pomogli Tobie w podróży po poszczególnych podstronach. Odwiedzając www.bigstar.pl zobaczysz, jak żyją na co dzień, śmieją się i kłócą.
Serwis w znacznej mierze opiera się na fotografiach wizerunkowych. Na każdej stronie pojawiają się młodzi, dynamiczni ludzie kreujący nowy, odświeżony wizerunek marki Big Star.
Kreację stworzyła agencja OPCOM.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.