home.pl wprowadził obsługę poczty e-mail na urządzenia mobilne. Dodatkowo, dzięki technologii Push e-mail wiadomości z serwera mogą natychmiast pojawiać się w telefonie.
Od teraz, każdy z klientów home.pl ma możliwość pisania i odbierania wiadomości wprost z urządzenia mobilnego. Nie trzeba pobierać żadnych aplikacji, wystarczy zalogować się z dedykowanego panelu dostępnego na: www.m.poczta.home.pl. Nowa, mobilna poczta ma być zgodna z większością smartfonów sprzedawanych w Polsce.
Dla tych, którym nie wystarcza logowanie się do mobilnej poczty, firma wprowadziła technologię Push e-mail. Dzięki niej użytkownik otrzymuje wiadomość na smartfonie niemal w tym samym czasie, w którym e-mail pojawi się na serwerze.
W home.pl rusza też promocja na usługi pocztowe, skrzynki pocztowe we własnej domenie – Business email i Personal email – dostępne są teraz z rabatem 50%.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.