Home.pl

home.pl z kampanią wizerunkową

9 stycznia 2023 roku ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa home.pl. Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz Internecie, towarzyszyć jej będą liczne działania PR. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Freundschaft, która wraz z domem mediowym – Media Direction odpowiada także za zakup mediów To pierwsza w historii firmy, zakrojona na tak szeroką skalę, kampania promująca markę home.pl. […]

home.pl z kampanią wizerunkową więcej »

home.pl będzie sprzedawać usługi CDA Premium

Współpraca pomiędzy home.pl i CDA zakłada dystrybucję kodów przedpłaconych, które umożliwią korzystanie z oferty wideo na żądanie w serwisie CDA Premium. Kody prepaid to pierwsze produkty z branży rozrywkowej dostępne w serwisie home.pl. To kolejny krok w kierunku rozwoju oferty marketplace w home.pl. Dostrzegamy potencjał i dynamikę rozwoju internetowej branży rozrywkowej. Dlatego wzbogacamy naszą ofertę

home.pl będzie sprzedawać usługi CDA Premium więcej »

home.pl rozpoczyna sprzedaż usług na Węgrzech i w Bułgarii

Uruchomienie sprzedaży dla małych i średnich firm w dwóch nowych krajach to element strategii home.pl zakładającej obecność na co najmniej piętnastu rynkach zagranicznych do 2025 roku. W ofercie znajdują się także m.in. narzędzia związane z obecnością w Internecie, e‑commerce, bezpieczeństwem sieciowym czy wspierające zaawansowaną pracę grupową. Bułgaria i Węgry to kraje z wysokim wzrostem PKB i

home.pl rozpoczyna sprzedaż usług na Węgrzech i w Bułgarii więcej »

Scroll to Top