100 000 aukcji to kolejny sukces dynamicznie rozwijającego się serwisu aukcyjnego Świstak.
Stabilny wzrost liczby aukcji to efekt konsekwentnej strategii budowania serwisu maksymalnie przyjaznego dla użytkowników. Taka polityka sprawia, iż nawet w sezonie wakacyjnym serwis rozwija się w zamierzonym tempie. Wpływ na to ma także formuła serwisu, która jest na tyle elastyczna, że pozwala bardzo szybko reagować na sugestie użytkowników.
– Cieszymy się, ze dotrzymujemy kroku konkurencji, za którą stoi globalna marka i nieograniczony budżet – komentuje Rafał Agnieszczak, współtwórca Świstaka. 100 000 tys. aukcji to wynik ponad 2 razy lepszy niż następnego w kolejności serwisu.
Tempo rozwoju jest w dużej mierze zasługą bezpieczeństwa, jakie Świstak zapewnia swoim użytkownikom. Wśród przesyłanych do serwisu sugestii i zmian kwestia skutecznej polityki ochrony kupujących jest jedną z najważniejszych. Z tego też powodu Świstak już od dawna stosuje zróżnicowane metody weryfikacji: od indywidualnej akceptacji każdego nowego konta począwszy, a na kodach wysyłanych drogą pocztową skończywszy.
Świstak działa na rynku od prawie 2 lat i konsekwentnie utrzymuje pozycję numer 2 na rynku. Aktualnie w serwisie zarejestrowanych jest prawie 150tys. aktywnych użytkowników. W ostatnim miesiącu serwis zanotował rekordową liczbę 665 332 unikalnych użytkowników (badanie Stat.pl, sierpień 2005). Do końca roku serwis zakłada przekroczenie poziomu 1 miliona odwiedzających.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.