Air Bites, międzynarodowy dostawca Internetu, testuje nowe technologie bezprzewodowego dostępu do Internetu przy wykorzystaniu fal licencjonowanego pasma radiowego. Celem trwających testów jest udostępnienie szerokopasmowego dostępu do sieci klientom nie posiadającym możliwości przyłączenia do sieci w sposób 'ortodoksyjny’ – czyli wykorzystując łącza DSL, Ethernet, WiFi.
'Testy potrwają 1-2 miesiące. Ich efektem będzie zwiększenie potencjału w ramach istniejących inwestycji Air Bites na terenie całego kraju, oraz uniezależnienie działalności od pośredników, którzy uczestniczą w aktualnym procesie udostępniania bezprzewodowego Internetu. Jak na razie wyniki testów są bardzo obiecujące’ – mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w Air Bites.
Dostęp za pomocą niewykorzystywanej do tej pory kombinacji dwóch technologii, który jest aktualnie testowany, umożliwi zaspokojenie rosnących oczekiwań użytkowników poprzez zwiększenie zasięgu dostępu do Internetu. Całość unikalnego do tej pory procesu podpinania do Internetu w firmie Air Bites nie ulegnie zmianie i procedura pozostanie prosta i przyjazna dla klientów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.