Portal finansowy Bankier.pl został zaproszony do współtworzenia europejskiego projektu ETIS – międzynarodowego systemu informacyjnego o przetargach publicznych. Po wdrożeniu projektu polscy i europejscy przedsiębiorcy uzyskają dostęp do unikalnej bazy danych na temat aktualnych przetargów publicznych w krajach Unii Europejskiej, co znacznie zwiększy ich szanse na pozyskiwanie nowych kontraktów za granicą.
Projekt ETIS (European Tender Information System) ma na celu ułatwienie małym i średnim przedsiębiorcom dostępu do pełnej informacji o aktualnych przetargach publicznych w krajach Unii Europejskiej. Obecnie informacje te są zazwyczaj bardzo rozproszone, trudno dostępne i przekazywane w obcym języku, co stanowi istotną barierę dla wielu przedsiębiorców. Dzięki upowszechnieniu informacji o przetargach publicznych lokalne firmy będą mogły skuteczniej konkurować na wspólnym europejskim rynku.
Bankier.pl odpowiadał będzie za dostarczanie oraz przetwarzanie informacji o przetargach w Polsce, współtworzenie modelu biznesowego oraz stworzenie polskiej części serwisu www, która dostępna będzie w ramach portalu Bankier.pl.
Kluczową zaletą ETIS jest zgromadzenie informacji o przetargach z wszystkich krajów Unii w jednym miejscu oraz przekazanie ich w usystematyzowany sposób w lokalnym języku. Stworzony serwis będzie ponadto oferował firmom szereg udogodnień, m.in. możliwość profilowania stron czy otrzymywania alertów o nowych przetargach spełniających określone kryteria. W momencie startu programu, który planowany jest na początek 2007 roku, system ma zawierać informacje o co najmniej 75% wszystkich przetargów publicznych w UE.
'Udział w projekcie ETIS jest znakomitą okazją do wymiany doświadczeń z naszymi partnerami z Unii Europejskiej. Liczymy na sukces projektu i udział w kolejnych tego typu przedsięwzięciach w przyszłości.’ – mówi Roman Bryś, IT & Project Manager w Bankier.pl S.A.
Projekt ETIS jest w 50% współfinansowany przez Unię Europejską w ramach programu e-Content. Władze UE zadecydowały o przeznaczeniu 149 mln euro w latach 2005-08, na działania mające na celu zwiększenie dostępności i użyteczności treści prezentowanych w sieci, a także przełamanie barier geograficznych i językowych w tym zakresie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.