Późnym wieczorem o godz. 22.03, 19 września 2005 do portalu społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu dołączyła 1-milionowa osoba, Joanna Rzeźnikowska. Joanna ma 29 lat i mieszka w Toruniu. Z komunikatora Gadu-Gadu korzysta już kilka lat.
– Do portalu Generacja Gadu-Gadu trafiłam przeglądając stronę www.gadu-gadu.pl . Generacja Gadu-Gadu to dobre miejsce na znalezienie osób, które interesują się tym samym, co ja. Zaledwie w pół godziny od zarejestrowania się, mimo późnej pory, poznałam już pierwszą osobę z pokrewnymi zainteresowaniami – mówi Joanna, nie ukrywając zaskoczenia, że to ona jest 1-milionową osobą w portalu.
Joanna od ponad roku interesuje się fotografią cyfrową. Pod pseudonimem 'BabyJoan’ prezentuje swoje prace w sieci. Dla niej Gadu-Gadu to łatwa i szybka forma kontaktu ze znajomymi i rodziną.
Joanna jako 1-milionowy użytkownik Generacji Gadu-Gadu otrzyma od firmy Gadu-Gadu nowoczesny komputer.
Dotychczas użytkownicy założyli w Generacji Gadu-Gadu już ponad 11 tysięcy grup . Można w nich porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, nawiązać znajomości i prowadzić dyskusje w większych i mniejszych grupach.
Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.
Generacja Gadu-Gadu, to poza nazwą portalu, najliczniejsza społeczność internetowa , która powstawała wraz z rozwojem polskiego internetu. Tworzy ją od pięciu już lat grupa użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu, która skupia blisko 5 milionów osób o różnych zainteresowaniach. Tak liczna i stale rosnąca grupa to fenomen w polskim internecie.
http:// www.gadu-gadu.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.