Wszystko wskazuje na to, że obok .Tokyo, Japonia będzie miała przynajmniej jeszcze jedną „miejską” końcówkę. Już wkrótce pojawić może się rozszerzenie .Kyoto.
Kioto jest miastem w zachodniej części wyspy Honsiu, dawną stolicą Japonii i siedzibą cesarza. Jest częścią obszaru metropolitalnego Keihanshin zamieszkiwanego przez ok. 18 mln osób.
Firmą, która chce wprowadzenia końcówki .Kyoto jest DotKyoto Company Ltd. Ma ona poparcie lokalnych władz i poszukuje wsparcia w prowadzeniu rejestru. Jednym z możliwych partnerów jest spółka GMO Registry, która odpowiedzialna jest także za prace nad wprowadzeniem końcówki .Tokyo oraz takich rozszerzeń jak .shop czy .canon.
Geograficzne końcówki mogą być prawdziwym hitem programu nowych domen. Swoje rozszerzenia chcą mieć m.in. Londyn, Sydney i Melbourne, Madryt i Rzym. Czy pojawią się jakieś polskie domeny tego typu?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.