Władze Japonii zwróciły się do mediów społecznościowych z oryginalną propozycją. Postanowiono zaprosić dziesięć wpływowych osób do odwiedzenia Japonii na koszt rządu. Przeznaczono na ten cel 280 tys. dolarów.
Pierwszymi zaproszonymi osobami aktywnie działającymi w internecie zostali: Roger Ortuno Flamerich – hiszpański bloger, Louisa Liu Chu – blogerka amerykańskiego pochodzenia zajmująca się sprawami kulinarnymi oraz Khaled Hamza prowadzący egipski serwis społecznościowy IkhwanWeb. Wśród dziesięciu wytypowanych znajdzie się jeszcze w tym miesiącu dwóch internautów udzielających się na Twitterze – chilijski profesor uniwersytetu oraz chińska pisarka bajek dla dzieci.
Zaproszenie internautów udzielających się poprzez blogi i serwisy społecznościowe jest dla japońskiego rządu próbą upowszechnienia postępów w pracach nad odbudową rejonów dotkniętych zeszłorocznym trzęsieniem ziemi. Dodatkowym impulsem było również ukazanie Japonii jako miejsca cały czas atrakcyjnego dla potencjalnego turysty, gdyż liczba odwiedzających Japonię po trzęsieniu ziemi drastycznie zmalała.
Pomysł z odwiedzinami Japonii jest ukłonem w stronę aktywnych internautów po nieudanej próbie przedstawienia oferty 10 tys. darmowych przelotów do Japonii dla turystów, którzy opiszą swoje wrażenia z pobytu na swoich blogach lub na profilach w serwisach społecznościowych.
źródło: thenextweb.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.