W dniach 22-23 września w pałacu w Radziejowicach odbyło się pierwsze szkolenie w ramach MindShare Academy. W trakcie dwóch dni uczestnicy zapoznali się z podstawami planowania mediów, poznali definicje podstawowych wskaźników mediowych i metod pomiaru mediów, a także sposoby przeprowadzania analiz służących do wyboru konkretnych kanałów komunikacji w konstruowaniu kampanii reklamowej. W szkoleniu wziął udział komplet 20 osób, reprezentujących szereg firm, m. in. LOT, Centralwings, Sky Europe, Motorola, TVN, Axel Springer, TPP, Murator, Media Tak i kilku innych.
Kolejne planowane szkolenie w ramach MindShare Academy odbędzie się w dniu 7 października. Na przełomie listopada i grudnia br. odbędzie się z kolei szkolenie z zakresu psychologii reklamy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.