16 lutego 2012 roku serwis Twitter w oficjalnym komunikacie ogłosił, że wszyscy użytkownicy z powodzeniem mogą już korzystać z „NewNewTwitter”, czyli nowej wersji systemu. Konta użytkowników zostały już do niego przeniesione w całości.
8 grudnia 2011 roku rozpoczął się proces zmian na Twitterze. Firma potrzebowała kilku miesięcy na to, aby doprowadzić nowy system do optymalnej wydajności, zadowalającej zarówno samych użytkowników, jak i właścicieli. Powszechnie nowy serwis Twittera jest nazywany „NewNewTwitter”.
Niektórzy użytkownicy uzyskali dostęp do nowej wersji serwisu już wcześniej. Inni dopiero dziś mieli okazję zobaczyć i wypróbować nową stronę Twittera. Była ona wolno, ale metodycznie i skutecznie wdrażana, aż do dnia dzisiejszego.
Twitter zmienił nie tylko szatę graficzną serwisu, ale również uległ modyfikacji od strony technicznej. „NewnewTwitter” wykorzystuje nowy układ strony, który kładzie nacisk na przeglądanie najnowszy wpisów pojawiających się na profilach użytkowników. Sami zainteresowani nie do końca potrafią rozeznać się w tym, jak działa nowy Twitter. Z czasem jednak wszystkie jego funkcjonalności zostaną rozpoznane i sytuacja wróci do normy.
Twitter chciał od razu przeorganizować cały swój serwis i tego dokonał. Być może wprowadzanie stopniowo kolejnych funkcji byłoby prostsze do zaakceptowania przez użytkowników, którzy dziś proszą o pomoc w wyjaśnieniu tego, jak korzystać z nowego Twittera.
Nasz serwis również jest obecny na Twitterze, a śledząc profil e-biznes.pl można sprawdzić, jakie nowe treści pojawiły się na naszej stronie internetowej.
za: thenextweb.com
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.