Robert Walicki, autor projektu Traktorek.com zwyciężył w organizowanym przez ECDF „Konkursie na e-biznes”.
Tegoroczna edycja „Konkursu na e-biznes” była już trzecią odsłoną inicjatywy ECDF skierowanej do osób, które mają pomysł na innowacyjne przedsięwzięcie w internecie. Od rozpoczęcia konkursu – 16 stycznia, do jego zakończenia – 13 lutego, do ECDF napłynęło ponad 80 zgłoszeń. Oceniając prace jury brało pod uwagę przede wszystkim innowacyjności pomysłu oraz jego potencjał rynkowy, wynikający z przedstawionego biznesplanu.
Decyzja o wyborze zwycięzcy była niezwykle trudna – bardzo wiele projektów spełniało wymagania komisji, jak również odpowiadało kryteriom oceny PARP-u. Po raz kolejny okazało się, że nie brakuje w Polsce ciekawych i nowatorskich projektów e-usług, które za chwilę mogą wyznaczać trendy w biznesie internetowym. Zwycięski pomysł przekonał jury swoim praktycznym podejściem do e-biznesu. Projekt odpowiada na realne zapotrzebowanie odbiorców i wykazuje duże szanse na komercyjny sukces – powiedział Mariusz Kłobucki, prezes zarządu ECDF i przewodniczący jury.
Zgłoszone w konkursie prace były oceniane przez przedstawicieli ECDF – Mariusza Kłobuckiego, prezesa zarządu i Bartłomieja Łukaszewicza, partnera zarządzającego, jak również specjalistów e-commerce z funduszy inwestycyjnych typu seed i startup. W jury zasiedli Michał Olszewski, manager inwestycyjny w LMS Invest oraz Bartłomiej Gola, partner zarządzający w SpeedUp Venture Capital Group. Dzięki temu uczestnicy konkursu wciąż mają szansę na zainteresowanie inwestorów swoimi pomysłami i ich realizację przy wsparciu finansowym i merytorycznym funduszy.
Autorzy najlepszego pomysłu mogą liczyć na kompleksową pomoc ECDF – firmy pozyskującej dofinansowanie w ramach działania 8.1 POIG, która tylko w ubiegłym roku pozyskała dofinansowanie z działania 8.1 dla 51 startupów, a łącznie dla ponad 130 e-biznesów.
Wnioski opracowane przez ECDF dla laureatów głównej nagrody w poprzednich dwóch edycjach konkursu zostały zakwalifikowane do dofinansowania w ramach działania 8.1 POIG. Teraz również dołożymy wszelkich starań, aby pozyskać dotację dla zwycięzcy i wesprzeć go w drodze do realizacji zawodowych marzeń – dodał Mariusz Kłobucki.
Ponadto ECDF może również pozyskać inwestora, który zagwarantuje wkład własny pomysłodawcy nawet do 210 tys. zł. Czterem laureatom drugiego miejsca organizator gwarantuje pomoc w stworzeniu planu sfinansowania e-biznesu w oparciu o opisany pomysł.
Lista nagrodzonych w III edycji „Konkursu na e-biznes”:
I nagroda
- Robert Walicki – projekt Traktorek.com
II nagroda
- Ewa Wielgórska – projekt Cosmetea.pl
- Marcin Lewandowski – projekt Sports Manager Game
- Michał Sztuk – projekt TagBerry.in
- Przemysław Kuśmierek – projekt Kinect Translator
Nasza redakcja była partnerem medialnym konkursu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.