Od września użytkownicy portalu meble.pl, oprócz korzystania m.in. z katalogu prawie 400 zarejestrowanych firm meblarskich, zapoznawania się z aktualnościami na temat najnowszych trendów w projektowaniu mebli czy informacjami z branży, mogą również przeglądać szczegółową ofertę produktów pochodzących od firm zarejestrowanych w portalu.
Rozszerzenie funkcjonalności portalu o katalog produktów okazało się realnym zwiększeniem jego przydatności dla odbiorców co potwierdzają statystyki serwisu.
W ciągu miesiąca od uruchomienia nowego katalogu, liczba wizyt osiągnęła prawie 100.000 i była większa w stosunku do poprzednich miesięcy nawet o 30%. Znacznie wzrosła również długość wizyt oraz ilość przeglądanych podstron.
Prezentacja produktów podzielonych na poszczególne kategorie (np. meble kuchenne, biurowe, łazienkowe) to nie tylko nowa forma promocji, ale również dobry probierz obecnych trendów i kierunków designerskich w polskim meblarstwie. Wdrożona funkcjonalność jest dlatego bardzo przydatna zarówno dla przedstawicieli branży, ich partnerów biznesowych, jak i dla klientów indywidualnych, podejmujących decyzje zakupu.
Jak twierdzi Jarosław Czarnik, Dyrektor Zarządzający portalu: 'Nowa funkcjonalność jest kolejnym etapem strategicznego rozwoju serwisu, który będąc już w tej chwili największym internetowym portalem branży meblarskiej w Polsce, ma za zadanie skupianie społeczności branżowej oraz stanowić realną pomoc dla klientów indywidualnych podejmujących decyzje zakupowe.’
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.