Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu, air bites w zaledwie kilka miesięcy działalności na terenie Krakowa i Warszawy, zyskał ponad cztery tysiące klientów. Już wkrótce firma wejdzie do kolejnych dwóch miast, dzięki czemu do końca roku zamierza podwoić liczbę klientów.
'Tak szybki rozwój air bites nie byłby możliwy gdyby nie nasze przeprowadzane na szeroką skalę akcje marketingowe, współpraca z partnerami i przejmowanie sieci osiedlowych.’ – mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w air bites. 'Potencjał firmy jest jednak znacznie większy niż wskazują na to wyniki.’ – dodaje.
W celu efektywnego zwiększania liczby klientów air bites przygotował między innymi specjalny program partnerski skierowany do trzech grup docelowych: obecnych klientów firmy, sklepów komputerowych i partnerów franchisingowych. Swoim abonentom air bites proponuje prowizje w wysokości 10% od każdego nowo pozyskanego klienta. Sklepy komputerowe z kolei mogą dodawać do swoich zestawów komputerowych usługę internetową air bites i zarabiać nawet 50 PLN za każdego nowego klienta. Natomiast partnerzy franchisingowi (osoby prowadzące działalność gospodarczą związaną z informatyką, telekomunikacją, elektroniką) mogą dołączać sprzedaż usługi air bites do swojej gamy produktów np. w sklepach RTV. Oferta ta kierowana jest również do kawiarenek internetowych, oraz do firm internetowych działających na terenie Krakowa i Warszawy, które obsługują jedynie poszczególne osiedla.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.