„Pomyłkowe” wykorzystanie domeny o.co spowodowało znaczy odpływ ruchu ze stron dużego internetowego sprzedawcy.
Patrick M. Byrne, szef Overstock.com, przyznał inwestorom po raz kolejny, że pomysł przebrandowienia firmy na o.co był zdecydowanie kiepski.
Około osiem na trzynaście osób, które chciały nas odwiedzić za pośrednictwem o.co, wpisywało o.com – powiedział. Nie zdradził jednak źródeł tych danych, ale jeśli szef firmy przyznaje, że chodzi aż o ponad 61 proc. pomyłek, można mu zapewne wierzyć.
Byrne dodał również, że duża część osób, mimo wpisywania błędnego adresu, i tak trafiała do sklepu. Orientowali się, że pomylili się, gdy o.com nie prowadziło do żadnego serwisu – domena jest zarezerwowana przez Verisign, jak większość jednoliterowych nazw .COM.
To nie koniec kiepskich wiadomości dla Overstock.com. Nie udał się również rok pod względem finansowym – dochody spadły o 3 proc. do poziomu 1,05 mld dolarów, a w czwartym kwartale były niższe aż o 10 proc. (314 mln dolarów).
Domena o.co została kupiona przez Overstock.com za 350 tys. dolarów z czasie udostępnienia rejestru .CO. Operator końcówki, .CO Internet, chętnie chwalił się tą transakcją.
Firma Overstock.com wycofała się z pomysłu zmiany nazwy na o.co – domena ma być teraz raczej skrótem niż podstawowym adresem.
Przypomnijmy, że w poprzednim tygodniu pisaliśmy o wykorzystaniu domeny o.info, w ramach której działa serwis agregujący opinie z Overstock.com.
za: DomainIncite
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.