Poznańska spółka NGCom otworzyła 8 marca szósty sklep online Torebki.pl oferować mają klientom szeroki zakres torebek damskich polskich luksusowych marek, dodatków i portfeli.
Sklep internetowy Torebki.pl został otwarty przez spółkę NGCom dokładnie w Dzień Kobiet – panie są główną grupą docelową sklepu. W Torebki.pl oferowane będą torebki polskich projektantów – GOSHICO, Purol Design, MUMU, czy też me&BAGS. Początkowo, wedle zapowiedzi właściciela sklepu, będą w nim dostępne tylko ekskluzywne polskie marki torebek, ale w przyszłości oferta zostanie poszerzona o luksusowe marki zagraniczne.
Sklep Torebki.pl ma mieć nieco inny profil działalności niż BagStyle.pl, mający tego samego właściciela. Nowa witryna swoją ofertę kieruje do wymagającej grupy klientek, które dotychczas z uwagi na swoje miejsce zamieszkania w mniejszych miejscowościach, nie mogły kupić toreb i torebek ekskluzywnych marek. Zamówienia w sklepie powyżej 300 zł będą dostarczane za darmo do klienta, w czasie 1-2 dni, jak deklaruje właściciel sklepu.
W portfolio spółki NGCom w zakresie handlu elektronicznego znajdują się sklepy oferujące klientom repliki broni historycznej – Repliki.com, artykuły dekoracyjne – CitiHome.pl, torebki damskie – BagStyle.pl oraz Torebki.pl, upominki i gadżety – Smartfox.pl, jak i artykuły dla zwierząt – Petity.com. W planach spółki jest otwarcie dwóch kolejnych witryn zakupowych jeszcze w tym roku – z akcesoriami do smartfonów i tabletów oraz z karmami dla zwierząt. W 2010 i 2011 roku spółka NGCom została doceniona przez portal Opineo.pl, który przyznał jej nagrodę za wysoką jakość obsługi klientów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.