W 2011 roku firma Google wydała w samych tylko Stanach Zjednoczonych 70 mln dolarów na telewizyjne spoty promujące jej rozwiązania. Sporo jeśli weźmie się pod uwagę, że 96 proc. dochodów czerpie z działań internetowych.
Według firmy Kantar Media, Google widzi potrzebę reklamowania się w telewizji. Na tyle dużą by na spoty promoujące przeglądarkę Chrome czy serwis Google+ wydać w USA 70 mln dolarów. Aż o 64 mln więcej niż w 2009 roku. W 2008 roku na reklamy telewizyjne Google nie wydała ani centa.
Całościowe wydatki na reklamę zwiększyły się w porównaniu do 2010 roku czterokrotnie – wtedy firma Google przeznaczyła na ten cel 213 mln dolarów. Ponad 32 proc. przypadło na reklamy telewizyjne, a 57 proc. – na działania promocyjne w internecie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.