Na przełomie października i listopada br. rozpoczęła się kampania wspierająca sprzedaż aparatów cyfrowych V550 i P880 firmy Kodak Polska. Grupą docelową dla modelu V550 są aktywni mieszkańcy miast w wieku od 20 do 45 lat, natomiast dla aparatu P880 pasjonaci fotografowania.
Za strategię całej kampanii odpowiedzialny był dom mediowy MindShare Polska. Głównymi kanałami dotarcia do grupy docelowej aparatu V550 będzie telewizja (spot 20 i 30 sekundowy), prasa kolorowa, Internet oraz kino. W komunikacji zostaną również wykorzystanie autobusy z kreacją typu wrap-up w największych miastach Polski. W komunikacji dla modelu P880 została wykorzystana prasa profesjonalana.
Kreację kampanii przygotowała Gruppa66Ogilvy, za planowanie i zakup kampanii odpowiadał MindShare Polska oraz Carat Polska (media on-line).
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.