Nokia Lumia 900 ma wady oprogramowania, co potwierdza producent. Chcąc zrekompensować użytkownikom nowego smartfonu wszelkie niedogodności, firma Nokia zdecydowała się na wypłatę każdemu z nich po 100 dolarów.
Nokia Lumia 900 była reklamowana jako smartfon wolny od wad. Tymczasem, już w kilka dni po wprowadzeniu nowego telefonu na rynek, pierwsi użytkownicy zaczęli zgłaszać problemy w uzyskiwaniu połączenia z internetem. Część egzemplarzy smartfonów rozłączała stale transmisje danych po sieci komórkowej lub nie pozwalała korzystać z danych pakietowych.
Firma Nokia przyznała się do błędu i zapowiedziała, że w jak najkrótszym czasie poprawi usterki oprogramowania. Aby uspokoić dotychczasowych klientów i zachęcić potencjalnych nowych nabywców do dokonania zakupu, producent zdecydował się na podarowanie każdemu użytkownikowi zgłaszającemu usterki 100 dolarów. Jest to nawet więcej, niż kosztuje smartfon, który dostępny jest w sklepach w cenie od 99,99 dolarów.
Firma Nokia potwierdziła, że zgłaszane przez użytkowników problemy są jak najbardziej uzasadnione. Usterka była wynikiem tego, w jaki sposób smartfon zarządza pamięcią. Firma stwierdziła, że jest on spowodowana wadliwym oprogramowaniem.
Klienci mogą wymieniać swoje telefony w sklepach AT&T lub czekać na aktualizacje oprogramowania do 16 kwietnia.
Promocja polegająca na wypłacie rekompensaty dla niezadowolonych użytkowników Nokia Lumia 900 w wysokości 100 dolarów dla każdego, potrwa do północy 21 kwietnia.
za: Allthingsd.com
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.