Portal eGospodarka.pl uruchomił serwis udostępniający spersonalizowane, elektroniczne kartki świąteczne, przeznaczone do zamieszczenia na firmowej witrynie internetowej lub do wysłania za pomocą poczty elektronicznej.
Serwis pozwala na wybór spośród przykładowych, gotowych wzorów multimedialnych kartek wykonanych w technologii flash. Zamawiający może dodatkowo personalizować kartki, dodając logo firmy czy zmieniając kolorystykę na charakterystyczną dla swojej firmy, może też zamówić indywidualny projekt. Po wykonaniu kartki można ją wykorzystać zarówno do umieszczenia na stronie WWW jak i do wysłania pocztą elektroniczną, na co pozwala zintegrowane narzędzie do wysyłki masowej – mailingu. Kartka w wersji zamieszczonej na firmowej witrynie internetowej może być także rozsyłana przez wszystkie osoby odwiedzające taką witrynę.
Serwis pozwala również na monitorowanie skuteczności wysyłki – statystyki, dotyczące wejść na stronę oraz przeczytanych e-maili, pozwalają określić który z odbiorców obejrzał adresowaną do niego kartkę.
– Wysyłanie kartek świątecznych to istotny element wizerunku wielu firm. Służą one nie tylko przypomnieniu o sobie klientom czy partnerom, ale też są wyrazem szacunku i sympatii. Pozwalają wprowadzić w atmosferę czysto biznesowych kontaktów tak bardzo wszystkim potrzebny element ciepła – mówi Beata Szkodzin, wydawca serwisu eGospodarka.pl
http://www.egospodarka.pl/6761,Zrob-wlasne-kartki-swiateczne,1,12,1.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.