Ogólnopolska sieć RTV EURO AGD uruchomiła swój sklep internetowy pod adresem euro.com.pl z produktami fotograficznymi, kamerami, telewizorami LCD i plazmowymi oraz akcesoriami do nich. Jako firma wdrożeniowa wybrany został krajowy integrator Contium SA, który zaoferował swoje autorskie rozwiązanie Unity Commerce. Contium odpowiada także za utrzymanie serwerów, na których funkcjonuje sklep oraz za jego dostępność w sieci.
Klienci korzystający z Internetu mogą sprawdzić dostępność towaru w wybranym przez siebie sklepie. Jest to możliwe dzięki zaawansowanej technologicznie integracji systemu Unity Commerce obsługującego sklep
i centralnego systemu zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP, który między innymi przechowuje dane dotyczące stanów magazynowych.
Obok typowej formy zakupów przez Internet, czyli zamówienia towaru z dostawą do domu, możliwe jest rezerwowanie on-line produktu w konkretnym, wybranym przez klienta sklepie i jego samodzielny odbiór oraz płatność na miejscu. Moduł zamówień systemu Unity Commerce jest także standardowo wyposażony w mechanizmy eksportowania danych o transakcjach do zewnętrznego systemu obsługi sprzedaży.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.