Agencja Marketingu Mobilnego EL2 wykorzystała m-kupony, w unikatowej akcji przeprowadzonej dla firmy Cocoon Collection, właściciela sklepu internetowego swiatsrebra.pl.
Każda osoba, która otrzymała SMSa z kodem, może skorzystać z rabatu na zakupy w sklepie. Agencja Marketingu Mobilnego EL2 zorganizowała dla sklepu internetowego z biżuterią promocję wykorzystującą narzędzie jakim są m-kupony. Do potencjalnych klientów sklepu został wysłany SMS z kodem. Każda osoba, która otrzymała kod SMSem i zakupi przynajmniej jeden produkt, z bogatej oferty sklepu, może skorzystać z jednorazowej zniżki w wysokości 35 PLN.
Ze względu na specyfikę Klienta, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie w sieci, weryfikacja m-kuponów odbywa się za pośrednictwem strony internetowej sklepu w chwili dokonywania płatności.
'Już teraz możemy powiedzieć, że po przeprowadzeniu akcji, liczba unikatowych wejść na stronę naszego sklepu wzrosła o 150%’ – mówi Pani Małgorzata Dolżan z firmy Cocoon Collection.
Na potrzeby promocji zakupiono bazę zawierającą ponad 10 tyś. numerów telefonów komórkowych osób, które dokonują systematycznych zakupów za pośrednictwem Internetu.
'Tym razem wykorzystaliśmy m-kupony w akcji promocyjnej zorganizowanej dla sklepu internetowego oferującego biżuterię. Osiągnięte efekty stanowią dla nas znak, że marketing mobilny z powodzeniem znajduje zastosowanie w tak specyficznym środowisku, jakim jest sieć’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.