Volkswagen Poznań od początku grudnia prezentuje nową odsłonę swych działań w Internecie.
Celem nowego korporacyjnego serwisu Volkswagen Poznań, który powstał we współpracy z agencją SUPERMEDIA Interactive, jest prezentacja samej fabryki oraz jej produktów. Internauta znajdzie w serwisie nie tylko informacje na temat zarządu jednego z największych pracodawców w Wielkopolsce lecz również rozbudowane treœci poœwięcone historii fabryki i jej aktualnym działaniom oraz możliwościom zatrudnienia.
Agencja SUPERMEDIA Interactive odpowiedzialna była za stworzenie zgodnego ze standardami korporacyjnymi projektu graficznego oraz udostępnienie narzędzia pozwalającego na aktualizację treści iż zarządzanie serwisem. Jest nim system klasy CMS autorstwa agencji Content Manager 2.0.
http://www.volkswagen-poznan.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.