Veracomp wyposażył system sprzedaży przez internet V-ZAM w kolejne praktyczne funkcje. 11 stycznia dystrybutor uruchomił import zamówień bezpośrednio z arkuszy Microsoft Excel oraz nowe narzędzia wyszukiwania i porównywania produktów.
Programiści Veracomp stworzyli mechanizm dodawania produktów do koszyka na podstawie informacji zawartych w pliku Excel. Obecnie V-ZAM jest jedynym systemem B2B na rynku dystrybucji IT w Polsce, który pozwala na tworzenie zamówień wprost z poziomu arkusza kalkulacyjnego. Moduł poradzi sobie z arkuszami w wersjach MS Excel 97, 2000, XP i 2003. Nowa funkcja znajduje się na stronie koszyka.
Veracomp rozbudował też narzędzia wyszukiwania produktów. W systemie można teraz wyszukiwać produkty według rozmaitych kryteriów np. znaleźć wszystkie monitory LCD o przekątnej 17 cali, które mają określone wymiary obudowy i wyposażone są w głośniki. Dodatkowo, można zawęzić wyszukiwanie minimalną i maksymalną ceną produktu. Wszystkie warunki są zapamiętywane, co ułatwia ponowny proces wyszukiwania.
Powiększono też możliwości porównywania produktów. Oprócz parametrów i opisów produktów widoczne są ich zdjęcia. Ponadto, łatwiej można porównywać większą ilość produktów, ponieważ są przedstawione w jednej, przesuwalnej tabelce. V-ZAM nie stwarza ograniczeń co do ilości porównywanych produktów.
Wszystkie modyfikacje wykonane zostały zgodnie z wymaganiami użytkowników systemu.
Veracomp uruchomił system sprzedaży przez internet w 1999 roku. Dziś ilość zamówień w sieci stanowi blisko 60 procent. Obecnie z systemu korzysta ok. 7,000 osób z ponad 3,000 firm. V-ZAM jest platformą typu B2B (business-to-business), która umożliwia handel elektroniczny między dystrybutorem a jego partnerami handlowymi – integratorami systemów i sklepami komputerowymi. Jest nie tylko narzędziem do realizacji zakupów, ale i źródłem informacji handlowych i biznesowych. Zawiera katalogi produktów, cenniki, stany magazynowe, historię zamówień, płatności, przyznany limit kredytowy, informacje na temat statusu zamówień i stopnia ich realizacji.
Dystrybutor stale modernizuje system e-handlu B2B. W ubiegłym roku znacznie zwiększono szybkość działania systemu – średni czas generowania strony na serwerze wynosi 0,18 sekundy. Dodano też nowe funkcje takie, jak: negocjowanie cen, tworzenie ofert dla klienta końcowego, samodzielne zarządzanie kontami dostępu. V-ZAM jest też dostępny w angielskiej wersji językowej i służy do transakcji z firmami z Europy Środkowowschodniej. Niebawem ruszy jego edycja węgierska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.