Po pięciu latach obecności na rynku Travelplanet.pl SA nie zwalnia tempa rozwoju. Rok 2005 spółka zakończyła sprzedażą na poziomie 38,2 mln PLN (TTV – Total Transaction Value), co oznacza dynamikę wzrostu na poziomie 219% w stosunku do roku 2004. Doliczając do tej kwoty wartość sprzedanych bonów płatniczych na poziomie 1,99 mln PLN, łączna wartość sprzedaży przekroczyła 40 mln PLN.
Spółka w ciągu roku obsłużyła niemal 20.000 klientów, tyle samo ile w pierwszych czterech latach jej działalności. Rozpoczęła również z sukcesem tworzenie innowacyjnej sieci Punktów Obsługi Klienta (POK) w centrach handlowych, która dorównuje najlepszym standardom europejskim pod względem zastosowanych rozwiązań technologicznych i marketingowych. Do końca roku 2005 zostały uruchomione cztery pierwsze POKi – w Warszawie, Katowicach i Bydgoszczy.
Prezes Travelplanet.pl – Tomasz Moroz – podkreśla, że tak wysoki wzrost sprzedaży spółki wynika przede wszystkim z konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju oraz z bardzo dobrej koniunktury panującej na rynku dystrybucji turystyki przez internet.
W roku 2005 Travelplanet.pl zwiększyła szczególnie dynamikę sprzedaży w nowych obszarach jej działalności, wykorzystując boom na rynku biletów lotniczych w Polsce. Aero.pl, serwis przejęty przez Travelplanet.pl w roku 2003, stał się w ciągu dwóch lat liderem sprzedaży biletów lotniczych przez Internet. Jak mówi Tomasz Moroz to nie koniec dynamicznego rozwoju poszczególnych segmentów działalności spółki. Zamierzamy w dalszym ciągu pracować nad rozwojem marki TravelPass, która obejmuje głownie dystrybucję bonów płatniczych oraz obsługę podróży służbowych dla klientów korporacyjnych. Będziemy również rozwijali sprzedaż tanich hoteli w Polsce i na świecie, ponieważ ten obszar rynku ma bardzo duży potencjał wzrostowy.
W bieżącym roku Travelplanet.pl zapowiada dynamiczny rozwój swojej sieci sprzedaży. Ma ona liczyć na koniec roku 2006 ok. 12 Punktów Obsługi Klienta (POK) zlokalizowanych w największych miastach Polski. Jak podkreśla Tomasz Moroz, choć rozwój sieci sprzedaży to jeden z ważniejszych celów spółki w roku 2006, to nadal zdecydowaną większość przychodów będziemy osiągać ze sprzedaży online, która jest dla nas priorytetowa.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.