Klienci indywidualni znów mogą rejestrować chińskie domeny. Czy to wystarczy do odbudowania zaufania do rejestru?
China Internet Network Information Center (CNNIC), operator rejestru .CN, ogłosił, że osoby indywidualne będą mogły znów rejestrować nazwy krajowe.
Restrykcje w dostępności .CN wprowadzone zostały w grudniu 2009 roku. Operator ograniczył możliwość rejestracji wyłącznie do przedsiębiorców. Szybko wprowadzono również zakaz rejestracji przez podmioty spoza Chin.
CNNIC złagodził potem swą politykę, ale żądał wielu danych o podmiotach rejestrujących. Należało dostarczyć m.in. kolorowe zdjęcie, numer zezwolenia na prowadzenie działalności w Chinach czy fizycznie popisany formularz. W świetle takich zmian nazwy .CN przestała oferować GoDaddy, największa na świecie firma rejestrująca domeny.
Wprowadzane ograniczenia przełożyły się oczywiście na dramatyczne spadki w statystykach rejestru. Ilość zarejestrowanych domen spadła z poziomu 14 mln do ok. 3 mln nazw.
CNNIC ponownie otwiera szerzej swój rejestr. Czy to wystarczy by odzyskać zaufanie firm rejestrujących i odbiorców końcowych?
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.