W największym w południowej Polsce centrum handlowym 'M1′ Travelplanet.pl SA uruchomiło swój piąty Punkt Obsługi Klienta.
Klienci galerii handlowych mogą w Centrum Last Minute Travelplanet.pl zarezerwować niemal każdą usługę turystyczną od wycieczek, przez bilety lotnicze, w tym tanich linii lotniczych po miejsca w hotelach i ubezpieczenia.
Kraków został wybrany przez Travelplanet.pl nieprzypadkowo. Jak mówi Dawid Sadulski Internet & PR Manager Travelplanet.pl od kilku lat liczba naszych klientów z Krakowa wynosiła około 5%. Biorąc pod uwagę, że klienci rezerwowali wycieczki w Travelplanet.pl tylko za pośrednictwem Internetu i telefonu widzieliśmy ogromny potencjał sprzedaży. Dodatkową zaletą Krakowa jest także Centrum 'M1′, które jest bardzo dobrze położone i umożliwia dotarcie do nas dużej liczby klientów. Także obecność tutaj takich sieci, jak Adidas, Big Star, Nike, Sephora czy Vistula skłoniła nas do inwestycji właśnie w M1.
Travelplanet.pl w krakowskim biurze zdecydowało się wprowadzić swoją drugą markę Aero.pl. Jakub Mazur – Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl wyjaśnia zmianę strategii. Rynek biletów lotniczych zwiększył się na tyle w ostatnich dwóch latach, że obecność nowej marki, którą klienci będą kojarzyli tylko i wyłącznie z obsługa ruchu lotniczego może nam przynieść bardzo dużo korzyści. Dodatkowo marka Aero.pl stała się na tyle silna w Internecie, że jej wyjście do sprzedaży tradycyjnej jest naturalne, podobnie jak wcześniej Travelplanet.pl
Punkt Obsługi Klienta w Krakowie to piąta tego typu inwestycja internetowego biura podróży w Polsce. Pierwsze Centrum Last Minute Travelplanet.pl zostało otwarte w Warszawie w Centrum Handlowym 'Reduta’. Kolejne w Centrum 'Trzy Stawy’ w Katowicach, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i ponownie w Warszawie na 'Targówku’. Travelplanet.pl zamierza uruchomić Centra Last Minute we wszystkich największych miastach w Polsce, w tym roku ma ich liczba ma wynosić od 10 do 12.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.