Gadatliwy, zabawny, słodki – poznajcie interaktywnego misia, który ma szansę stać się hitem wśród najmłodszych.
Drew Olanoff z The Next Web zamieścił krótką recenzję produktu o nazwie HappiTaps. Jest to współczesna wersja misia-przytulanki, która w czasach popularności tabletów i smartfonów z pewnością przypadnie do gustu najmłodszym.
HappiTaps wyprodukowany został przez firmy Tiptap i Infantino. Pozwala zamienić iPhone’a w interaktywnego, gadającego (jak widać na filmie poniżej – nawet bardzo rozmownego) misia. Do zestawu dołączonych jest kilka prostych gier. Choć nie mamy możliwości przetestowania misia na reprezentancie grupy docelowej to jesteśmy przekonani, że sukces byłby ogromny.
Misia można karmić, bawić się w gry, śpiewać piosenki czy położyć spać. Zupełnie jak w popularnych onegdaj zabawkach Tamagotchi…
Zestaw HappiTaps dostępny jest w sklepach Apple Store za 20 dolarów. Aplikacja w App Store jest darmowa z opcją zakupów wewnętrznych (głównie są to dodatkowe gry).
A jeśli ktoś jednak nie lubi misiów to mamy dobra wiadomość – producenci zapowiadają, że wkrótce pojawi się interaktywny piesek.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.