Firma Air Bites Polska rok 2005 zamknęła liczbą ponad 8000 klientów. Tylko sześć miesięcy wcześniej spółka zaczęła przyłączać do swojej sieci pierwszych użytkowników.
Rok 2005 był dla Air Bites dość intensywny. Tego roku na wiosnę spółka weszła do Polski, założyła główną siedzibę w Krakowie i już w lipcu zaczęła podłączać do sieci pierwszych klientów. Następnie sukcesywnie otwierała oddziały w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Pod koniec roku okazało się, iż przekonali do siebie ponad 8000 osób. W 2005 Air Bites przeprowadził też testy w Słowacji, Rumunii i Bułgarii, których efekty pozwoliły na rozpoczęcie ekspansji na rynku tych krajów.
'Otwarcie filii na Słowacji, w Rumunii i Bułgarii to kontynuacja naszych planów. Zamierzamy też poszerzyć działalność o inne kraje Europy Środkowowschodniej. Przygotowujemy się do testów również w innych państwach’ – mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w Air Bites Polska.
'Jednocześnie będziemy kontynuować dynamiczne poszerzanie dostępności do szerokopasmowego Internetu w Polsce, co pozostaje naszym priorytetem. Chcemy sukcesywnie rozwijać i udoskonalać naszą szerokopasmową sieć w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i ich okolicach. Przeprowadzamy badania rynkowe, których wyniki wpłyną na ostateczny wybór kolejnych miast Polski, w których otworzymy swoje oddziały. Naszym celem jest dotarcie do możliwie dużej ilości klientów indywidualnych we wszystkich krajach, do których wejdziemy ze swoją usługą’- dodaje.
Air Bites Polska dostarcza szybki, szerokopasmowy Internet w kilku różnych technologiach (w zależności od dostępnej infrastruktury) umożliwiających transfer danych do 1 Mbit/s, już od 61 zł (74,42 brutto) miesięcznie. Spółka kieruje swoją ofertę głównie do klientów indywidualnych, których przekonuje nie tylko ceną ale i jakością swoich usług.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.