Portal Turystyczny Wakacje.pl, jeden z najważniejszych podmiotów na rynku usług turystycznych on-line w Polsce, ma powody do zadowolenia. Wartość wycieczek sprzedanych za pośrednictwem spółki w roku 2005 wzrosła blisko dwukrotnie w stosunku do roku 2004 i przekroczyła sumę 28,6 mln zł. Wypracowane przez zespół portalu wyniki finansowe po raz kolejny potwierdziły pozycję firmy, jako lidera w Polsce, pod względem sprzedaży turystycznych pakietów zagranicznych.
Liczba internautów, którzy w minionym sezonie zakupili imprezę zagraniczną za pośrednictwem portalu wyniosła 17 tysięcy – więcej, niż w trzech ostatnich latach działalności firmy (14,5 tys.- 2002-2004). Miniony rok upłynął również pod znakiem intensywnego rozwoju – Wakacje.pl zaczęły działać także offline, otwierając punkty sprzedaży bezpośredniej w dużych centrach handlowych. Ważnym wydarzeniem było również uruchomienie na początku br. serwisu Wypoczynek.pl, poświęconego wyłącznie turystyce krajowej.
Miniony rok był dla nas okresem wytężonej pracy i ani na chwilę nie zwolniliśmy tempa. Zwiększyły się nie tylko przychody firmy, ale również zyski, których na razie nie chcielibyśmy ujawniać. Jednak już teraz z całą pewnością możemy stwierdzić, że są wyższe, niż te przewidywane w prognozie na 2005 rok. – mówi prezes Wakacje.pl – Michał Kaczorowski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.