Firma Google udostępniła zaktualizowany przycisk „+1” w swojej wyszukiwarce, który stanowi kolejny krok do zawiązania interakcji z użytkownikami. Na czym polegają zmiany?
Na swoim blogu Google informuje użytkowników o wprowadzeniu do wyszukiwarki udoskonalonego przycisku „+1”. Każdy internauta korzystający z wyszukiwarki Google może kliknąć w ten przycisk, oznajmiając jednocześnie wszystkim współużytkownikom o tym, że znalazł coś godnego uwagi. Dodatkowo, może również dodać komentarz do swojego „kliknięcia”. Google umożliwia udostępnianie znajomym z wybranych grup w serwisie społecznościowym Google+, swoich sugestii z wyszukiwarki.
System rekomendacji „+1” w wyszukiwarce Google z założenia ma pozwolić na rozwój dialogu z użytkownikami. Ma być pomocny w znajdowaniu polecanych materiałów w sieci.
Użytkownicy klikający w przycisk „+1” automatycznie powiększają swój autorski zbiór najciekawszych, pomocnych, czy interesujących materiałów znalezionych w sieci. Lista ta może być zachowana dla użytkownika, albo rozpowszechniona w publicznym profilu Google.
Administratorzy i właściciele stron www mają już od jakiegoś czasu możliwość dodania przycisku „+1” na swojej stronie. Wystarczy, że pobiorą w tym celu kod ze stron Google.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.