Blisko 10 tyś. osób odwiedziło II edycję Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006. Powodzenie kolejnej edycji stało się istotnym punktem zwrotnym w branży reklamowej w Polsce.
Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości znalazło się 95% przedstawicieli agencji reklamowych oraz 5% klientów końcowych, z czego około 42% to zwiedzający z Warszawy, 50% – z innych regionów Polski, a 8% to obcokrajowcy. Podział imprezy na trzy sektory znacznie ułatwił zwiedzającym dostęp do ponad 260 (ponad 20% wzrost w stosunku do I edycji) ofert firm z Polski i zagranicy związanych z branżą reklamową oraz marketingową. W gronie wystawców znaleźli się przedstawiciele branży upominków reklamowych – najliczniej reprezentowany sektor na rynku – około 180 firm, marketing bezpośredni, urządzenia, maszyny i usługi związane z produkcją reklam, nowoczesna reklama outdoor, reklama wielkoformatowa, posy, displaye, bannery, firmy poligraficzne, drukarnie, studia kreacyjne, firmy zajmujące się organizacją eventów, wydawnictwa itp.
W drugim dniu targowym tj. dnia 8 lutego odbyła się gala członków programu ’Solidni w Biznesie’ prowadzonego przez firmę GJC Inter Media. Na spotkaniu zostały wręczone nagrody ’Korony Reklamy’ dla najlepszych firm w branży artykułów reklamowych. W kategorii importer I miejsce zajęła firma Senator Polska, II miejsce – Leszczyńska Agencja Wydawnicza, III – Lecce Pen Polska. W kategorii producent nagrody otrzymali: I miejsce Pomorska Agencja Reklamowa, II miejsce Axpol Trading, III miejsce Asgard. Najlepszym agencjom reklamowym zostały wręczone wyróżnienia w postaci certyfikatów.
Podczas trzech dni trwania RemaDays równolegle do części wystawienniczej odbywał się Kongres Marketingu i Reklamy organizowany przez Akademię Briefu. Kongres przyciągnął niezwykle dużą liczbę słuchaczy.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!