GJC Inter Media

II edycja RemaDays

Blisko 10 tyś. osób odwiedziło II edycję Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006. Powodzenie kolejnej edycji stało się istotnym punktem zwrotnym w branży reklamowej w Polsce. Międzynarodowe Dni Marketingu i Reklamy RemaDays 2006 w ciągu trzech dni (7-9 lutego) zgromadziły około 10 000 (ponad 40% wzrost w porównaniu z I edycją) odwiedzających. Wśród gości […]

II edycja RemaDays więcej »

RemaDays już za dwa miesiące

Już za niecałe 2 m-ce rozpoczyna się II edycja ’RemaDays’ Międzynarodowych Dni Marketingu i Reklamy. W dniach 07-09 lutego 2006 roku, na powierzchni około 10 000 m2 spotka się od 5000 do 10 000 praktyków branży. Jest to obecnie największe wydarzenie branży reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej. I edycja, która odbyła się w marcu tego roku,

RemaDays już za dwa miesiące więcej »

Scroll to Top