Twitter udostępnił zaktualizowane wersje swoich aplikacji klienckich dla iOS i Androida, oferując użytkownikom urządzeń przenośnych funkcje dostępne dotychczas tylko w stacjonarnej wersji serwisu.
Na swoim blogu Twitter poinformował o udostępnieniu zaktualizowanych wersji aplikacji klienckich dla systemów iOS i Android.
Do nowości należą m.in. obsługa rozszerzonych tweetów (wyświetlanie multimediów bezpośrednio w podglądzie tweeta ), mechanizm auto-uzupełniania w wyszukiwarce (sugerowanie wyników jeszcze przed zakończeniem wpisywania zapytania) oraz możliwość ustawienia powiadomień dla poszczególnych obserwujących nasze konto osób.
Aktualizacje są już dostępne do pobrania w AppStore i Google Play.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.