Jeden z najstarszych serwisów o tematyce motoryzacyjnej MOTO.PL – działający od 1998 roku – przeszedł gruntowny 'lifting’ zarówno od strony graficznej, jak i systemowej. Trwają ostatnie prace aktualizacyjne. Na początku marca nastąpi oficjalne uruchomienie działu pojazdów używanych. Hasłem kampanii reklamowej tego działu będzie ’Kup samochód używany, jak nowy…’ gdyż dzięki najbardziej zaawansowanej na rodzimym rynku wyszukiwarce pojazdów używanych, możliwe będzie precyzyjne określenie parametrów technicznych poszukiwanego pojazdu.
Wyszukiwarka wiąże się z rozbudowanymi formularzami dodawania pojazdów, w których zainteresowani mogą w sposób szczegółowy opisać oferowane auto. Wśród nowości, w serwisie pojawiła się również możliwość dodawania pojazdów do 'koszyka’. Mechanizm koszyka pozwala na precyzyjne porównanie znajdujących się w nim pojazdów, wydrukowanie oraz przesłanie zestawienia wybranych pojazdów na dowolny, podany przez zainteresowanego e-mail.
Mając na uwadze nienajlepszą kondycję branży motoryzacyjnej, abonament roczny za dostęp do platformy – pakiet dla komisów samochodowych i dealerów – obniżono o 40%. Klienci, którzy skorzystają z usług serwisu MOTO.PL do końca marca br. mogą liczyć na dodatkowe bonusy przy wprowadzaniu kolejnych usług. W niedalekiej przyszłości na MOTO.PL pojawi się również rozbudowany katalog usług związanych z branżą motoryzacyjną i porównywarka pojazdów
nowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.