Nastąpiło oficjalne połączenie sił portalu e-kobiety.pl i miesięcznika ’Młoda Para’. Efektem tego jest udostępnienie i umieszczenie artykułów z miesięcznika na łamach portalu e-kobiety.pl.
Dzięki za tej współpracy e-kobiety.pl zyskały bazę materiałów i tym samym rozbudowały dział ’Ślub’. Same materiały napisane przez redakcję miesięcznika cieszą się wg statystyk dużą popularnością. -’od momentu opublikowania ich na naszych stronach zauważyliśmy wzrost oglądalności’ – mówi Jacek Wojnarowski. 'To pierwsza taka współpraca z czasopismem, który działa w realnym świecie, ale z pewnością nie ostatnia. W zanadrzu mamy kilka jeszcze ofert oraz propozycji, nad którymi musimy po prostu pomyśleć.’
Jakie są dalsze plany portalu na przyszłość? 'Na pewno dużą część czasu teraz zajmie przygotowanie do współpracy z internetowym serwisem pracy. Już jesteśmy po pierwszych rozmowach i chcemy na naszych stronach umożliwiać znalezienie pracy użytkowniczkom odwiedzającą e-kobiety.pl. Ponadto trwają jeszcze rozmowy z dwoma czasopismami o objęcie patronatu internetowego tak więc czeka nas dużo pracy’ – powiedziała Magdalena Tomczyńska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.