Po 6 tygodniach od przejęcia pojawiła się nowa wersja serwisu Digg.com. Betaworks, nowy właściciel serwisu, zamierza przywrócić mu utraconą pozycję w sieci.
Sześć tygodni temu serwis Digg został przejęty przez firmę Betaworks, która zapowiadała jego całkowitą odmianę. Spodziewano się, że prace nad serwisem potrwają co najmniej kilka miesięcy, podczas gdy już dziś w sieci pojawił się nowy, odświeżony serwis Digg, kładący nacisk na materiały zdjęciowe. Witryna, zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, jest obecnie wolna od reklam, jak informuje serwis Tech Crunch.
Nowym prezesem firmy Digg jest John Borthwick i to on wyjaśnił, że uruchomienie serwisu Digg z zupełnie nową infrastrukturą było bardziej opłacalne od naprawiania starej. Utrzymywanie wcześniejszej platformy, na której funkcjonował serwis, zdaniem Borthwicka kosztowałoby setki tysięcy dolarów miesięcznie. W związku z tym, nowy zespół serwisu Digg postanowił zrezygnować ze starych technologii, wyrzucić wszystkie wcześniejsze moduły, na rzecz nowego startu serwisu.
W planach spółki Betaworks jest przywrócenie dawnej świetności Digg.com. Konieczne więc było jego włączenie do sieci jak najszybciej i skupienie się następnie na rozwijaniu zupełnie nowej platformy. Jeszcze dwa lata temu serwis był udoskonalany, wprowadzano do niego nowe funkcjonalności, a specjaliści porównywali go do serwisów takich jak Twitter czy Facebook. Później stopniowo zaczął tracić na popularności, a w końcu został sprzedany.
Wszyscy dotychczasowi użytkownicy serwisu Digg będą mogli korzystać na nowej platformie ze swoich wcześniejszych kont. Będą mogli również odzyskać większość danych, które wcześniej zapisywali na koncie użytkownika. Podobnie jak w pierwotnej wersji, do serwisu Digg użytkownicy będą logować się korzystając z loginu i hasła z Facebooka. Integracja pomiędzy serwisem społecznościowym Facebook a witryną oznacza, że aktywności z serwisu Digg znajdą odzwierciedlenie na tablicy użytkownika na Facebooku.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy właściciele serwisu Digg zamierzają wprowadzić w nim funkcje personalizacji i nowe opcje służące do komentowania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.