Firma American Express zwróciła uwagę, że spółka Google nie podpisała z nią formalnego porozumienia w sprawie nowej wersji wirtualnego portfela.
Wczoraj informowaliśmy o nowej wersji Google Wallet. Przypomnijmy:
Dotychczas, w wirtualnym portfelu od Google można było przechowywać informacje tylko o karcie CitiMasterCard lub prepaid Google. Teraz do portfolio obsługiwanych kart trafiły wszystkie karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard, American Express i Discover. W nowej wersji użytkownik uzyskuje również możliwość zdalnego zablokowania portfela w przypadku kradzieży lub utraty telefonu.
Jak jednak informuje przedstawiciel American Express, firma Google nie podpisała umowy w tej sprawie.
Chcemy mieć pewność, że mobilny portfel Google spełnia nasze standardy w sferze przejrzystości i jasności szczegółów transakcji. W tej chwili American Express nie ma umowy z Google na wykorzystanie naszych kart w Google Wallet – powiedział Bradley Minor z American Express w rozmowie z serwisem TechCrunch. Firma ma możliwość odcięcia użytkownikom Google Wallet dostępu do swoich kart.
Google w krótkim oświadczeniu poinformowała, że od wielu lat akceptuje American Express, Visa, MasterCard oraz Discover w transakcjach online i mobilnych. Firma prowadzi rozmowy z American Express w celu rozwiązania sporu.
Przedstawiciele Visy poinformowali, że mają z Google podpisaną stosowną umowę, podobnie jest w przypadku MasterCard.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.