Aplikacja do zarządzania mediami społecznościowymi – HootSuite – wiedzie prym pośród narzędzi, z których korzystają największe firmy świata do zarządzania swoimi kontami na Twitterze.
W zestawieniu aplikacji klienckich Twittera, które opublikowaliśmy kilka tygodniu temu wspominaliśmy o HootSuite. Aplikacja, a raczej cały ich zestaw w Polsce jest eszcze niezbyt popularna,na rynku zachodnim jednak cieszy się sporym zainteresowaniem
Jak informuje Mashable, 20 spośród 100 wiodących na świecie marek (wg Interbrand) używa HootSuite do zarządzania firmowym kontem na Twitterze. Niektóre z tych firm to m.in. H&M, Tiffany & Co. i IBM.
Szesnaście, w tym Yahoo, Louis Vuitton i Sony, używa programu TweetDeck.
BlackBerry, Coca-Cola i Ford znajdują się wśród dziewięciu firm używających SocialEngage, a Oracle, American Express i Ikea to trzy z czterech firm, które używają Vitrue.
Trzy firmy — Burberry, Hewlett-Packard i Mercedes-Benz — używają SocialFlow, a kolejne trzy — Intel, Cisco i Dell — wykorzystują Sprinklr.
Aby przygotować zestawienie, przeanalizowano przynajmniej 20 tweetów opublikowanych przez każdą z firm pod kątem sposobu ich publikacji. Niektóre firmy, np. Dell, publikują treści na kilka sposobów. Oprócz przystosowanych do tego narzędzi, najczęściej do tweetowania firmy używają bezpośrednio witryny Twitter.com.
Czy Wy korzystacie z HootSuite lub innej aplikacji tego typu, czy raczej korzystacie z Twittera bezpośrednio?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.