Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej AudioAd. Jest to dźwiękowy spot reklamowy emitowany w oknie odtwarzacza w serwisach Onet.pl prezentujących treści multimedialne. AudioAd można usłyszeć przed rozpoczęciem emisji niereklamowego materiału wideo wybranego przez użytkownika.
AudioAd jest atrakcyjną formą przekazu marketingowego pozwalającą przenieść do internetu charakterystyczny dla reklamodawcy spot radiowy lub identyfikację dźwiękową. Na uwagę zasługuje możliwość osiągnięcia synergii komunikatów reklamowych i wzmocnienia efektów kampanii poprzez publikację tego samego przekazu reklamowego w różnych mediach.
Walorem reklamy typu AudioAd jest także model emisji – spot dźwiękowy emitowany jest przed wybranymi przez użytkownika treściami niekomercyjnymi, co powoduje, że odbiorca skupia uwagę na wybranym przez siebie materiale, a także na poprzedzającej go reklamie. AudioAd emitowany jest zawsze łącznie z nieklikalną planszą graficzną wyświetlaną w oknie odtwarzacza. Reklamodawca łącząc reklamę dźwiękową z obrazem, wizerunkiem marki lub produktu, intensyfikuje oddziaływanie przekazu.
Dodatkowo, AudioAd można emitować obok okna odtwarzacza jednocześnie z wyświetlanym polem reklamowym bądź też z tradycyjnym billboardem internetowym. Obie formy graficzne są interaktywne – użytkownik klikając w nie, uzyskuje dostęp do internetowego serwisu reklamodawcy, zawierającego dodatkowe informacje o ofercie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.