150 zatrudnionych, 4 miliony złotych przychodu, dwukrotny wzrost liczby użytkowników portalu ifirma.pl – to bilans za 2005 rok wrocławskiej spółki Power Media bardzo dobry. Bieżący rok to równie ambitne plany. Spółka chce umocnić swoją pozycję w branży IT i przygotowuje kolejne modernizacje portalu ifirma.pl oraz nowe produkty.
Ubiegłoroczny zysk spółki wyniósł 530 tysięcy złotych. Firma inwestowała przede wszystkim w szkolenia pracowników. Otworzyła nowe biura w centrum Wrocławia. Od podstaw utworzony został dział pozyskiwania zasobów ludzkich. Zatrudnienie Power Media zwiększyło się ponad dwukrotnie. Pod koniec 2005 roku firma zatrudniała 140 osób.
W tym roku plany zatrudnienia obejmują kolejne 150 osób. Znalezieniu najlepszych programistów służą m.in. wykłady i spotkania dla studentów informatyki, telekomunikacji oraz innych kierunków technicznych. Power Media organizuje je na Politechnikach: Opolskiej, Częstochowskiej, Wrocławskiej i Śląskiej oraz Uniwersytetach: Wrocławskim i Zielonogórskim. Wiosenna runda wykładów jest w trakcie. Power Media współpracuje też z Agencją Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Urzędem Miejskim we Wrocławiu. Firma uczestniczy w spotkaniach organizowanych dla studentów w ramach promocji Wrocławia. Stolica Dolnego Śląska prowadzi aktywną kampanię promocyjną, która ma przyciągnąć do miasta zarówno studentów jak i nowych mieszkańców.
Wrocław coraz częściej określany jest polską Doliną Krzemową. Firmy informatyczne i internetowe rozwijają się tutaj jak grzyby po deszczu. W grudniu ubr. Power Media zorganizowały konferencję it.wroclaw.pl. Jej celem była integracja małych i średnich firm działających na Dolnym Śląsku.
Stworzony i zarządzany przez Power Media portal ifirma.pl pozostaje liderem na rynku elektronicznej księgowości w Polsce. Przychody abonamentowe wzrosły w 2005 roku dwukrotnie. Obecnie portal ma 1400 aktywnych użytkowników. Power Media konsekwentnie rozszerzają funkcjonalność portalu. W lutym ruszył moduł umożliwiający prowadzenie księgowości podmiotom gospodarczym nie płacącym VAT. Od marca działa kolejny moduł do prowadzenia kadr i płac. 'Jestem przekonany, że elektroniczną księgowość czeka taka sama popularność jak elektroniczną bankowość. Trwające prace nad e – skarbówką rozpowszechnią internetowe księgowanie, które już dzisiaj umożliwia nasz portal’ – mówi Andrzej Parszuto, prezes Power Media.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.