Firma Nokaut, której współwłaścicielem jest fundusz bmp AG, rozpoczyna rejestrację dla sklepów zainteresowanych współpracą w ramach nowej porównywarki cen produktów i usług. Sklepy rejestrując się w ciągu najbliższych dni mogą liczyć na preferencyjne warunki współpracy.
Już od 21 marca 2006 przedstawiciele polskich i zagranicznych sklepów internetowych mogą zgłaszać chęć wprowadzenia swojej oferty do nowej internetowej porównywarki cen.
Dla sklepów internetowych, które zarejestrują się w pierwszej kolejności, przewidziano promocję gwarantującą specjalne warunki współpracy oraz możliwość bezpłatnego przetestowania narzędzia jeszcze przed oficjalną premierą.
Sklepy, które nawiążą współpracę z nokaut.pl w czasie obowiązywania promocji, otrzymają do wykorzystania 270 PLN. Kwotę tę będą mogły przeznaczyć na dotarcie do tysięcy potencjalnych klientów zainteresowanych ich ofertą.
'Debiut porównywarki nokaut.pl planowany jest na najbliższe tygodnie. W tej chwili prowadzone są testy narzędzia. Równocześnie rozpoczyna się rejestracja zgłoszeń sklepów internetowych, które chcą, aby ich oferta była uwzględniana w wynikach wyszukiwania. Jeszcze zanim ruszyła rejestracja, otrzymaliśmy deklaracje współpracy od kilku ważnych graczy na polskim rynku. Jest też jeden partner z zagranicy, który zalicza się do ścisłej czołówki światowego handlu elektronicznego’ – tak przygotowania do debiutu komentuje Wojciech Czernecki, członek zarządu firmy Nokaut i jeden z pomysłodawców projektu.
'Jesteśmy przekonani, że funkcjonalności w które zaopatrujemy porównywarkę oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, łatwość obsługi oraz estetyczna grafika będą skutecznie wpływały na kojarzenie kupujących i sprzedających, stymulując przy tym rozwój polskiego e-handlu’, dodaje Michał Jaskólski, dyrektor działu IT w firmie Nokaut.
Porównywarka cen to ogromne ułatwienie dla internautów zainteresowanych zakupami w internecie. Umożliwia porównanie cech produktu, cen oraz samych sklepów w jednym miejscu, sprowadzając liczbę podejmowanych w trakcie zakupu decyzji oraz czas zakupu do minimum.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.